Splošni pogoji

O spletnem centru doogeemobile.si
Podjetje PAB, d.o.o.

Če potrebujete splošne informacije ali pomoč o spletni ponudbi, uporabi spletne strani, spletnih naročilih, spletni dostavi ali vračilih blaga, se lahko obrnete na naše osebje.

Pon – pet: od 8:00 do 16:00
Telefon: 04 25 75 150
E-pošta: info@doogeemobile.si

PAB d.o.o.
Kranjska cesta 14
4202 Naklo
> Prikaži na zemljevidu

Vsa naročila oddana preko spletnega centra, lahko osebno prevzamete tudi na sedežu podjetja.

Cene, prikazane na spletnem naslovu doogeemobile.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Spletne cene so cene, ki veljajo v primeru izvedbe naročila preko spletnega centra doogeemobile.si v trenutku oddaje naročila.

V spletnem centru doogeemobile.si strmimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga in jo izvajamo v sodelovanju s GLS.
Dostava naročenega blaga se izvede v roku treh (3) delovnih dni.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljša. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti.

Strošek dostave po Sloveniji je fiksen in znaša 3,50 € / naročilo.

Brezplačna dostava se upošteva v primeru nakupa nad 150 €.

Dostava v tujino, izven Slovenije, znaša 30 €, ne glede na vrednost nakupa. Za dostavo v tujino nas prosim kontaktirajte.

Izdelke kupljene v spletnem centru doogeemobile.si, lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja – Kranjska cesta 14 , 4202 Naklo. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte in/ali SMS sporočila.

Če ob naročilu izberete možnost plačila na prevzemnem mestu, imate na voljo vse plačilne mehanizme, izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob oddaji zahtevka za osebni prevzem blaga.

Spletni center doogeemobile.si omogoča naslednje načine plačevanja:

• Z gotovino ob prevzemu pošiljke
V plačilnih možnostih izberite opcijo Plačilo po povzetju.

• Po predračunu ali UPN obrazcu
Po elektronski pošti info@doogeemobile.si ali telefonu (04) 25 75 150 nam vnaprej sporočite svojo željo po izdelavi predračuna in z veseljem se bomo odzvali. Na naročila z zahtevki po predračunu, prejeta med delovniki med 9:00 in 17:00 uro, se skušamo odzvati še isti dan. Zahtevek za izdajo predračuna ali plačilo preko UPN obrazca pa lahko oddate tudi v postopku zaključka vašega naročila. Ko boste potrdili vaše naročilo, vam bomo preko elektronske pošte samodejno posredovali predračun in izpolnjen UPN obrazec v pdf obliki.

• S plačilno kartico
Med plačilnimi karticami iz seznama izberite ustrezno. Izbirate lahko med naslednjimi: Visa, Visa Electron, Diners, Mastercard in Maestro (opomba: za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje). Več o tem sistemu Bankart, si lahko ogledate na naslovu: http://www.bankart.si/si/ponudba/procesiranje-prometa-placilnih-kartic/. Če ste imetnik kartice kartičnega sistema Bankart, se lahko za pomoč pri uporabi kartic obrnete na kontaktni center Bankart na telefonsko številko (01) 583 41 83 ( več o tem: http://www.bankart.si/si/ponudba/procesiranje-prometa-placilnih-kartic/klicni-center-bankarta/ ). Zaradi zagotavljanja najvišje stopnje plačilne varnosti se nadzira pristnost opravljenih transakcij. primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.

Prejeta naročila preko spletnega centra doogeemobile.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletnega centra doogeemobile.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@doogeemobile.si.
V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:

1. V naslovu sporočila: Preklic naročila
2. V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-mail info@doogeemobile.si Potrošnik mora blago vrniti v 14 dni od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. V primeru ,da blago ni vrnjeno v 14 dneh od sporočenega odstopa od pogodbe se smatra ,da potrošnik ne odstopa od pogodbe. Vračilo plačila mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Spletna trgovina doogeemobile.si, si pridržuje pravico, da ob vračilu poškodovanega, uporabljenega izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, ni originalno zapakiran, itd) obvesti potrošnika in od njega zahteva povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko vključno z celotnimi podatki priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma podatke pošljite po e-mailu na info@doogeemobile.si

Primer obrazca z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe najdete tukaj: POVEZAVA

PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

UVELJAVITI ŽELITE PRAVICO DO ODSTOPA OD NAKUPA – VRAČILO BLAGA ALI GARANCIJO, KAJ STORITI?
Postopek si lahko preberete tukaj:

V primeru, da želite uveljaviti pravico do odstopa od nakupa – vračila blaga ali garancije, se ravnajte po sledečem postopku:

1. Korak:

Na elektronski naslov info@doogeemobile.si pošljite svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Z izrazom reklamacija pojmujemo pravico do odstopa od nakupa – vračila blaga in garancije.

Reklamacijski postopek lahko sprožimo s trenutkom, ko prejmemo zahtevek za uveljavljanje reklamacije pisno preko elektronske pošte ali po klasični pošti.

Politika podjetja ne omogoča sprožitev reklamacijskega postopka ustno preko telefona.

2. Korak:

Predstavnik podjetja Vam bo posredoval reklamacijski zapisnik, in sicer pisno po elektronski ali klasični pošti (odvisno na kakšen način ste nam poslali svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije).

3. Korak:

Izpolnite reklamacijski zapisnik in nam v njem čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije.

Naša reklamacijska služba potrebuje pri pregledu posameznega izdelka vse podatke, ki so označeni na reklamacijskem zapisniku. V primeru manjkajočih podatkov, vas bomo ponovno kontaktirali na način, kot ste nas kontaktirali ob začetku reklamacijskega postopka, zaradi česar se lahko reklamacijski postopek podaljša.

4. Korak:

Reklamiran izdelek je potrebno odposlati na naslov našega podjetja v brezhibnem stanju. Vse izdelke pošljemo iz našega distribucijskega centra k našim strankam, v primerni zaščitni embalaži, zato naj bo reklamiran izdelek med dostavo na naš naslov tudi primerno zaščiten. Bodite pozorni, da bo originalna embalaža reklamiranega izdelka v brezhibnem stanju, in sicer brez nalepk in brez poškodb.

Na zunanjo stran zaščitne embalaže napišite z velikimi tiskanimi črkami REKLAMACIJA. Vse neprimerno označene pakete bomo zavrnili.

POMEMBNO: Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz.poštnino plača naslovnik ipd. bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.

V primeru poškodovane embalaže izdelka ali v primeru, da se na embalaži nahajajo spremne nalepke dostavne službe izgubi izdelek prvotno vrednost, vendar potrošnik ne izgubi pravice do vračila blaga. PAB d.o.o. bo v takem primeru uveljavil zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
Za vsak posamezen manjkajoči del izdelka ali za manjkajoče dodatke, se odbitek od celotne kupnine izdelka oceni ločeno. V primeru, da boste tekom reklamacijskega postopka želeli povrnitev kupnine, bo po vrnjeni kupnini reklamiran izdelek ponovno postal last podjetja PAB d.o.o.. V kolikor izdelek ne bo vrnjen na naš naslov v enakem stanju, kot je bil odposlan na naslov stranke, predstavlja vsaka sprememba na izdelku za podjetje PAB d.o.o. poslovno škodo.

5. Korak:

Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja PAB d.o.o., ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino izpolnjenega reklamacijskega zapisnika ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bo kontaktiral predstavnik podjetja in vas seznanil z nadaljnjim postopkom.

Vsak primer se bo reševal posamično, in sicer glede na vrsto reklamacijskega zahtevka (odstop od nakupa – vračilo blaga, garancija). Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.

Zelo pomembno:

Vsi delujoči izdelki, ki so bili kot reklamirani, poslani na naš naslov in na njih tekom reklamacijskega pregleda niso bile odkrite napake, bodo vrnjeni na stroške stranke s plačilom po povzetju.

Vsi izdelki zapustijo naš distribucijski center v zaščitni embalaži ter v brezhibnem stanju. Bodite pozorni, da bo paket dostavljen v brezhibnem stanju. Če ob prevzemu paketa opazite očitno poškodbo na paketu, niste dolžni takšnega paketa sprejeti in ga lahko zavrnete. O zavrnitvi paketa zaradi poškodbe nas tudi obvestite. Razumeti morate, da podjetje PAB d.o.o. ne more odgovarjati za poškodbe na paketu 24 ur po dostavi.

Stvarna napaka izdelka

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Odgovornost podjetja

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh (2) letih od prevzema blaga v skladu z ZVPot (7 točka 25b. člena ZVPot).

 

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku
prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času
izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačan znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@doogeemobile.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno k čemur prodajalca zavezuje tudi 11.točka 43b. člena ZVPot.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje PAB d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da nas kontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.

Po dokončni potrditvi naročila potrošnika preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.

V kolikor ste izbrali prevzem v trgovini, vas bomo o pripravljenem naročilu za prevzem, obvestili preko SMS in elektronske pošte.
Potrošnik prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da GLS blago tudi dostavi na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Spletni center doogeemobile.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita podjetji PAB, d.o.o., in BANKART, procesiranje plačilnih instrumentov banke NLB.
Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov. Če želite v spletnem centru doogeemobile.si ukiniti vaš uporabniški račun, nam to sporočite na info@doogeemobile.si naslov. V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
1. V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa
2. V vsebini naročila: a) ime in priimek uporabnika, b) naslov uporabnika, c) elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.
Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Varno spletno nakupovanje
Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov med vašim računalnikom in spletnim centrom doogeemobile.si poteka preko varne šifrirane povezave oziroma HTTPS protokola, ki je aktivirana preko varnostnega SSL certifikata.

Zbiranje osebnih podatkov
Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:
• ob registraciji za spletno nakupovanje (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov)
• ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov)
• ob morebitnih pritožbah, reklamacijah, uveljavljanju garancije in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa)
• ob naročilu na e-novice (elektronski naslov)
• in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev
• ob naročilu na e-novice (elektronski naslov) in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev.

Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja PAB, d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Lahko ste prepričani, da so vaši osebni podatki pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb.

Vaše pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov
• Vaši osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot za namen zaradi katerega so bili zbrani;
• se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
• imate po zakonu pravico od družbe zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov. Navedene pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo, poslano na naslov PAB d.o.o, Kranjska cesta 14, 4202 Naklo ali na elektronski naslov info@doogeemobile.si;
• lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
• lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
• osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago;
• v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko pri družbi obstaja avtomatizirano sprejemanje odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, in sicer zaradi analize preferenc posameznikov in prilagajanja ponudbe družbe tem preferencam ter v primeru posameznikove izrecne privolitve, za njegovim preferencam prilagojeno informiranje o produktih, storitvah, novostih in drugih pomembnih obvestilih;
• več informacij o varstvu osebnih podatkov v družbi lahko pridobim v »Zasebnost podatkov«, dostopni na povezavi. 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletnega centra doogeemobile.si dodatna vprašanja ali pa potrebujete več informacij, je pomoč pri roki. Seznam pogosto zastavljenih vprašanj se nahaja na povezavi  (pogosta-vprašanja) , lahko pa nam tudi pišete na naslov info@dodgeemobile.si ali nas pokličete preko telefona.

Pon – pet: od 8:00 do 17:00
Telefon: +386 4 25 75 151
E-pošta: info@dodgeemobile.si

Zadnja osvežitev splošnih pogojev: Naklo, 4.1.2021

PRIMERJAVA IZDELKOV
Scroll to Top